Kategorie

Elektryk poleca: zdrowe śniadanie
crunchy lub musli
pestki słonecznika
migdały
wiórki kokosowe
zmielone siemię lniane
suszone owoce, wg uznania:
banany
ananas
śliwki kalifornijskie
rodzynki
morele
odrobina jogurtu ew. maślanki

Proporcje – jak kto lubi, Składniki w razie potrzeby rozdrabniamy, mieszamy w miseczce z jogurtem. Szczególnie polecam zmielone siemię lniane, zawiera witaminę B17.

O witaminie B17 poczytać można tu:

www.zdrowejedzenie.blox.pl/2009/06/Witamina-B17-lekiem-na-raka-czesc-1.html

www.zdrowejedzenie.blox.pl/2009/06/Witamina-B17-lekiem-na-raka-czesc-2.html


www.eioba.pl/a93247/witamina_b17_amigdalina_amygdalina_laetrile_letril_to_lekarstwo_na_raka


Występowanie “witaminy B17″

Najwyższe stężenie “witaminy B17″ można znaleźć w przyrodzie. Np. w

Pestkach lub nasionach owoców:
jabłka, gruszki, wiśni, śliwki, moreli, nektaryny, brzoskwini

Fasoli:
bób (Vicia faba L.), ciecierzyca, soczewica (skiełkowana), fasola półksiężycowata , mung (skiełkowana), fasola ozdobna (Phaseolus coccineus).

Orzeszkach:
gorzkie migdały, macadamia (podobne do laskowych), nerkowca

Jagodach:
Niemal wszystkie dzikie jagody. Jeżyny, aronii, żurawiny błotnej, dziki bez (Sambucus L.), malin, truskawek

Nasionach:
lnu, sezamu, chia (Salvia hispanica) – czyli oleiste

Trawach:
Akacja (Acacia Mill.), alfalfa (skiełkowana), wodnych trawach, sorgo alepejskie (Sorghum halepense (L.) Pers.), trojeść amerykańska (Asclepias syriaca), pszenica(trawa).

Ziarnach:
kasz owsa, jęczmienia, brązowego ryżu, gryki, kasz, chia, lnu, prosa, żyta, wyki, pszenicy (jagody).
I innych:

Pędach bambusa, fuschia roślin, Sorgo (Sorghum Moench) , dzikiej hortensji

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

grudzień 2017
P W Ś C P S N
« sie    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031